Palvelumuotoilu
Suurten rakenneuudistusten kynnyksellä palvelumuotoilun rooli korostuu entisestään. Valinnanvapaus, uudet kannustinmallit ja vaikuttavamman sosiaali- ja terveydenhuollon tarve edellyttävät asiakaslähtöistä palvelukehitystä.
Palvelumuotoilu pohjautuu ihmisten tarpeiden, kokemusten, motivaatioiden ja kyvykkyyksien syvälliseen ymmärtämiseen. Näiden tarpeiden pohjalle kehitämme palveluja ja uusia toimintamalleja hyödyntäen osallistavan yhteissuunnittelun metodeja.
Kaufmann erottautuu muista palvelumuotoilutoimistoista Sote-kentän ymmärryksellä sekä valmiilla datapankilla. Datapankin ja yli 10 vuoden kokemuksen pohjalta lähdemme syventämään palvelun käyttäjien tarpeita ja toiveita sekä mallintamaan ratkaisuvaihtoehtoja, joilla on vaikuttavuutta koko systeemin tasolla.
NHG:n ja Kaufmannin palvelumuotoilun osa-alueet ovat:
- Asiakaskokemusselvitykset (potilaan polut)
- Digitaalisten palveluiden kehitys
- Toimintamallien ja palveluiden konseptointi
- Palveluiden markkinointi
- Asiakaslähtöinen tilasuunnittelu
Tutustu NHG:n palvelumuotoilu- ja design-osaamiseen NHG Designin omalla sivustolla.
Yhteyshenkilö:

Petra Jäntti
Senior partner
petra.jantti@nhg.fi / 040 768 4759
Lisätietoja löydät myös sivulta: design.nhg.fi